PAIXNIDOSPITO

kids toy store

concept

Μας ανέθεσαν να σχεδιάσουμε το νέο λογότυπο και την ταυτότητα  για το κατάστημα παιχνιδιών «Παιχνιδόσπιτο». Η Βασική ιδέα στον σχεδιασμό του brand  ήταν να δημιουργήσουμε μια παιχνιδιάρικη ταυτότητα, εμπνευσμένη από χρωματιστά ξύλινα παιχνίδια με τουβλάκια και tangram. Ο λογότυπος επανασχεδιάστηκε χωρίς να χάσει τη σύνδεση του με το παρελθόν.  Τα βασικά χρώματα (κόκκινο και μπλέ) παρέμειναν και οι φόρμες απλοποιοήθηκαν. Ο λογότυπος πλαισιώθηκε με ένα διακριτικό σήμα που θυμίζει στέγη.Συνεργαστήκαμε με την αρχιτέκτονα Ηρώ Παπαλουκά η οποία επανασχεδίασε, πάνω σε αυτή την κατεύθυνση, την πρόσοψη του κτηρίου και το εσωτερικό της βιτρίνας. Στην όψη και τη βιτρίνα προστέθηκαν στοιχεία που θυμίζουν ξύλινα παιχνίδια, ενώ η έντονη χρωματική παλέτα ενισχύθηκε με την προσθήκη έντονων αυτοκόλλητων βινυλιού – βιτρό. Η χαρούμενη εμφάνιση του καταστήμτος, κάνει to brand πιο ζωντανό και προκαλεί  τους μικρούς μας φίλους να μπούν σε ένα νεό φανταστικό κόσμο.

 

We were asked to rebrand the identity for the toy store "PAIXNIDOSPITO." The main idea behind the brand's design was to create a fun and playful identity, inspired by colorful wooden toys, bricks, and tangram puzzles. The logo was redesigned without losing its connection to the past. The basic colors (red and blue) remained, and the forms have been simplified. A distinctive roof-like sign accompanies the logo. We collaborated with the architect Iro Papalouka, who redesigned the facade of the building and the window display inside. Elements reminiscent of wooden bricks were added to the facade and the window display, while the bright color palette was enhanced by the addition of bold vinyl stickers.The cheerful appearance of the store makes the brand come alive and entices our young friends to step into a new imaginary world.
 

Architect: Iro Papalouka | Sustainable Architecture

Logotype | Identity | Brand strategy | Signage