Universal Car Rental

concept

Η ελληνική εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων UNIVERSAL ΕΠΕ, με έδρα την Κρήτη, έχει χτίσει την επιτυχία της στην ικανοποίηση των πελατών της εδώ και 30 χρόνια. Στη μελέτη του επανασχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας (re-branding) και της επανατοποθέτηση (re-positioning) της εταιρίας,  κύριο αίτημα αποτέλεσε η ανάγκη για ανανέωση και φρεσκαρίσμα στον λογότυπο της χωρίς να χαθεί η σύνδεση με το παρελθόν της. Η Universal δε ξεχνά από που προέρχεται και τις αξίες που την καθιέρωσαν”. Πάνω σε αυτή τη θέση επανασχεδιάστηκε και ο λογότυπος της εταιρίας. Τα βασικά χρώματα παρέμειναν, οι φόρμες απλοποιοήθηκαν και η τυπογραφία έγινε ευανάγνωστη και ξεκάθαρη. Τα σύμβολα έγιναν πιο σαφή και διακριτά.

Η εικόνα του λογοτύπου δεν έχασε τη σύνδεσή του και με το παρελθόν  ενώ παράλληλα πλαισιώθηκε από το σήμα της ¨πίνεζας¨ (pin), "κλείνωντας  το μάτι" σε νεανικά target group που χτίζουν μια νέα σχέση με την εταιρία. 

The greek car rental agency UNIVERSAL LTD based in Crete, has based it’s success on the customers satisfaction during the last 30 years. The main objective for the rebranding of the company was the need to renew and refresh its logo without loosing the connection to the past. “In Universal we don’t forget where we have started from and the values that have us established”.  The logotype of the company was redesigned on that exact base. The basic colours remained, the forms have been simplified and the typography became more readable and clear. The logo of the company didn’t lose its connection to the past, while it was framed with the sign of the "pin" that blinking the eye to a younger target group that is building a new relation with the company.

Logotype | Identity | Signage