DEVAGRO

cretan pharma cannabis

concept

Μας ζητήθηκε να σχεδιάσουμε τον λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα για την Devagro, την πρώτη μονάδα καλλιέργειας φαρμακευτικής κάνναβης στην Κρήτη. Η βασική ιδέα ήταν να δημιουργηθεί ένα ισχυρό brand που θα απευθυνόταν στις ελληνικές και διεθνείς αγορές. Στόχος μας ήταν να ξετυλίξουμε το νήμα και να πλάσουμε τον Μύθο, που θα συνδέει το DEVAGRO με την εξαιρετική ποιότητα ζωής στην Κρήτη.  Για να τονίσουμε την εντοποιότητα του brand, αποφασίσαμε να το συνδέσουμε με την εύφορη κρητική γη και τα μινωικά βότανα που είναι διάσημα σε όλο τον κόσμο για τα οφέλη τους στην υγεία. Χρησιμοποιήσαμε ως έμπνευση την κεραμική και τα αρχαιολογικά ευρήματα της Μινωικής εποχής και σχεδιάσαμε ένα λογότυπο που συνδυάζει το παρελθόν με το παρόν. Για τον λογότυπο, σχεδιάσαμε ένα φύλλο κάνναβης το οποίο πλαισιώθηκε με ένα λουλούδι εμπνευσμένο από τις διάσημες τοιχογραφίες που βρέθηκαν στο Παλάτι της Κνωσού. Σχεδιάσαμε επίσης μια σειρά συμβόλων που αναφέρονται στην καλλιέργεια της κάνναβης, επίσης εμπνευσμένα από την κεραμική της Μινωικής εποχής για να αντικατοπτρίζουν τη σύνδεση με την εγγενή καταγωγή του bnand.

We were asked to create the logo and identity for Devagro, the first pharmaceutical cannabis cultivation unit in Crete. The main idea was to create an effective and strong brand that would appeal to Greek and international markets. Our goal was to unravel the thread and construct the myth that will link DEVAGRO with the exceptional quality of Cretan life. To emphasize the brand's nativeness, we decided to connect it with the fertile Cretan land and the Minoan herbs, which arefamous across the world for their health benefits.

We used the Minoan Era pottery and archaeological findings as inspiration to design a logo that blends the past with the present. For the logo, we designed a distinctive cannabis leaf surrounded by a flower inspired by the renowned frescoes discovered at Knossos Palace. We also designed a series of symbols referring to cannabis cultivation, inspired by Minoan-era pottery, to reflect the connection with the brand's nativeness.

Logotype | Identity | Brand strategy | Signage