Universal Car Rental

concept

Η ελληνική εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων UNIVERSAL ΕΠΕ, με έδρα την Κρήτη, έχει χτίσει την επιτυχία της στην ικανοποίηση των πελατών της εδώ και 30 χρόνια. Στη μελέτη του επανασχεδιασμού της οπτικής ταυτότητας (re-branding) και της επανατοποθέτηση (re-positioning) της εταιρίας,  κύριο αίτημα αποτέλεσε η ανάγκη για ανανέωση και φρεσκαρίσμα στον λογότυπο της χωρίς να χαθεί η σύνδεση με το παρελθόν της. Η Universal δε ξεχνά από που προέρχεται και τις αξίες που την καθιέρωσαν”. Πάνω σε αυτή τη θέση επανασχεδιάστηκε και ο λογότυπος της εταιρίας. Τα βασικά χρώματα παρέμειναν, οι φόρμες απλοποιοήθηκαν και η τυπογραφία έγινε ευανάγνωστη και ξεκάθαρη. Τα σύμβολα έγιναν πιο σαφή και διακριτά.

Η εικόνα του λογοτύπου δεν έχασε τη σύνδεσή του και με το παρελθόν  ενώ παράλληλα πλαισιώθηκε από το σήμα της ¨πίνεζας¨ (pin), "κλείνωντας  το μάτι" σε νεανικά target group που χτίζουν μια νέα σχέση με την εταιρία. 

The Greek car rental agency UNIVERSAL LTD, based in Crete, has built its success on customer satisfaction over the last 30 years. The primary objective of the company's rebranding was to renew and refresh its logo without losing the connection to the past. As the owners tlod us "In Universal, we don't forget where we started and the values that established us." The company's logo was redesigned based on that exact foundation. The basic colors remained the same,the forms have been simplified, and the typography has become more readable and clear. The company's logo has maintained its connection to the past, while being framed with a "pin" symbol that winks at a younger target audience, establishing a new relationship with the company.

Logotype | Identity | Signage